Kaip pasirinkti nešiojamąjį kompiuterį naujokui

Šiandieniniame pasaulyje svarbų vaidmenį atlieka technologijos. Ir daugelis iš mūsų turi nešiojamuosius kompiuterius. Su kiekvienu pirkimu kyla daug abejonių, ką pirkti, kokią sudėtį pasirinkti ir kaip nesuklysti pasirenkant. Yra keletas būtinų patarimų, kurie padės Jums susidoroti su šia sunkia užduotimi.
Nešiojamas kompiuteris – tai labai patogus įrankis tiek darbui, tiek ir asmeniniam naudojimui. Kad pasirinkti tinkamiausią modelį Jums, patartina pasikonsultuoti su specialistu arba pirkti nešiojamą kompiuterį internetinėje parduotuvėje, perskaičius aprašymą ir kitų pirkėjų atsiliepimus. Jeigu šie variantai netinka, tada aš siūlau Jums keletą praktinių patarimų, kad vėliau nereikėtų gailėtis savo pasirinkimo.

Patarimai renkantis nešiojamą kompiuterį

Kaip pasirinkti nešiojamąjį kompiuterį
Renkamės nešiojamąjį kompiuterį

Šiuo metu rinkos lyderiai yra „Apple“ ir „Sony„, tačiau dėl jų aukštos kainos, atkreipkite dėmesį, į ASUS ir ACER, kurie siūlo gerą pusiausvyrą tarp kainos ir kokybės.


Priklausomai nuo nešiojamo kompiuterio naudojimo paskirties, pasirinkite procesoriaus galią. Tipiniam užduočių rinkiniui tiks dviejų branduolių procesorius, su 2,3 GHz dažniu, žaidimams reikalingas galingesnis -keturių branduolių, ar dar galingesnis procesorius.

Ekrano dydis tiesiogiai įtakoja jo svorį ir darbo autonomiją. Nešiojami kompiuteriai, su 17-19 colių ekranu pakeičia stacionarius kompiuterius, o 9-13 colių naudojami kelionėms.

Geriems darbo rezultatams, nešiojamiems kompiuteriams labai svarbi atmintis. 2 GB vidinės atminties pakaks įprastoms operacijoms, žaidimų sistemoms reikia mažiausiai 4 GB ir diskretiškos vaizdo plokštės.

Būtinai patikrinkite klaviatūros ergonomiką ir lizdų, esančių ant nešiojamo kompiuterio šonų papildomiems įrenginiams, vietų išdėstymo patogumą. Pageidautinas „Wi-Fi“ ryšio modulio buvimas komplekte.



Kaip pasirinkti nešiojamąjį kompiuterį naujokui
Rate this post

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*